Galen prowadzi tutaj blog rowerowy

Galen

Marzec, 2008

Nareszcie razem! [url=http://agata.bikestats.pl]Aga[/url]

Niedziela, 30 marca 2008 | dodano: 30.03.2008

Nareszcie razem! Aga już zdrowieje, słonko dało dziś czadu, idealna pogoda na rower! No może gdyby nie ten wiatr :] Zebraliśmy się rano ode mnie z domciu i pojechaliśmy po rower Agi. Nie mielimy niestety całego dnia na przepedałowanie, więc z braku czasu i pomysłów zrobiliśmy sobie małe TurDeWały (© by blas) + Trestno i Blizanowice. Ludzi dziś nad Odrą naprawdę sporo. Zarówno spacerujących, biegających jak i bikerów. Musze ze smutkiem przyznać, że przez zimę umarł z lekka zwyczaj pozdrawiania się rowerzystów ale myślę, że z czasem się to zmieni (swoja drogą widziałem chyba dziś blasa na wale, pomachałem mu jak nakazuje zwyczaj ale nie odmachał). Po powrocie do domciu czekał na nas pycha obiadek u Teściowej (niestety nie udało się Jej dziś wyciągnąć na rower). Do przejechanych km dodać jeszcze muszę powrót wieczorkiem od Agi dość okrężną drogą żeby się dorżnąć. Dojechałem zmęczony i przywitała mnie zepsuta winda. Musiałem wtaszczyć tego klocka na 7 piętro - zaczynam poważnie myśleć o odchudzeniu bika, bo jest koszmarnie ciężki. To chyba na tyle... :]

Kategoria Krótkie wycieczki, Kręcenie korbą po Wrocku

Już prawie zapomniałem jak to jest...

Czwartek, 27 marca 2008 | dodano: 27.03.2008

Już prawie zapomniałem jak to jest... Pogoda we Wrocku ostatnio koszmarna! Dziś bardzo mile zaskoczyło mnie słońce za oknem. Postanowiłem więc wybrać sie na uczelnie bikiem. W drodze powrotnej zahaczyłem jeszcze o park pilczycki, a tam "Niezła ruda. Nie za chuda. A jak sie ruszała. Też mi cuda..." :]
Mam nadzieję, że pogoda będzie się już utrzymywała na takim przyzwoitym poziomie i zaczniemy znowu z Agą trochę kręcić.

:( <a

Niedziela, 9 marca 2008 | dodano: 09.03.2008

Kategoria Kręcenie korbą po Wrocku

Jako, że w weekend czeka mnie

Czwartek, 6 marca 2008 | dodano: 06.03.2008

Jako, że w weekend czeka mnie przymusowa absencja rowerowa postanowiłem dziś wstać wcześnie rano i zrobić kilka km zanim będę się musiał wziąć za robotę. Obudziłem się jakoś po 7, a przed 8 kręciłem już korbą. Naszło mnie na odkrywanie nowych terenów. Dotarłem do bardzo fajnych lasów w gminie Miękinia w dolinie Bystrzycy nieopodal mieściny Gałów. Nie miałem czasu, żeby się w nie zapuszczać, więc tylko troszkę się zanurzyłem. Jechało się bardzo zmiennie. Pod wiatr 15km/h, a z wiatrem nawet do 40km/h. Zmieniała się też nawierzchnia z asfaltowej, szutrowej po kocie łby na których mnie nieźle wytłukło. Całą wycieczkę chciałem zamknąć w 2h i udało się bez problemu.

Kategoria Krótkie wycieczki, Kręcenie korbą po Wrocku

Miały być dwie pieczenie

Wtorek, 4 marca 2008 | dodano: 04.03.2008

Miały być dwie pieczenie na jednym ogniu - załatwić sprawy w dziekanacie i rozpocząć rowerowy marzec. Udało się tylko to drugie. Wracając z dziekanatu (tu przy okazji nie pozdrawiam Pań z dziekanatu) zahaczyłem jeszcze o Krajka żeby wybadać, czy ma pancerze accent supreme. Nareszcie! Chyba jedyny sklep we Wrocku! Kiedy dojeżdżałem do domu na liczniku było coś ok 15km, więc postanowiłem dokręcić do 20 i pośmigałem bez ładu i składu po okolicy. Pogoda nie rozpieszczała - zimny wiatr, a momentami zmarznięte milimetrowe kuleczki lodu leciały z nieba. Przez cały czas szaro, a więc dorzucam fotkę w tym klimacie. Zrobiła ją Aga jakiś czas temu, a ja się nad nią (fotką) troszkę poznęcałem :]