Galen prowadzi tutaj blog rowerowy

Galen

Kwiecień, 2009

Wyrzucony...

• HRmax 196(100%)
  • HRavg 176( 90%)
  • Sprzęt Kelly's Salamander 2006 by Galen
Niedziela, 19 kwietnia 2009 | dodano: 19.04.2009

Na 11:00 miałem być pod Koroną. Kolejny wf (kolarstwo górskie). Z rana wstawało się fatalnie. Wszystko na ostatnią chwilę... Z domu wyszedłem o 10:10 i power! Żeby tylko zdążyć... Dojechałem 15 min. przed czasem. O 11:00 pojawił się mgr Hebisz, sprawdził listę i zapowiedział, że dziś czeka nas ok 5-6h wf z małym odpoczynkiem na dopingowanie uczestników dzisiejszego Bike Maratonu. W grupie ujechałem 100m, po czym prowadzący zauważył, że nie mam na łbie kasku. Kiedy okazało się, że został w domu w kanciapie, zostałem wyrzucony z zajęć i tyle dobrego... Kicha.

HR max: 196
HR avg: 176
Kcal: 935

Po obiadku na poprawę humoru spacer z Agą

Wiosna ucieka?

Piątek, 17 kwietnia 2009 | dodano: 18.04.2009

Do pracy droga w leniwym porannym słońcu. Chłodno ale słonecznie. Powrót już w deszczu. Mam nadzieję, że nie stanie się to regułą na najbliższe dni, bo strasznie nie lubię jeździć z błotnikami.

Na Hallera znowu coś psują na ścieżce rowerowej. Pewnie rozmontują kostkę i powstanie tam kolejne dzieło sztuki. Jak już tak szaleją z piłą do betonu, to mogli by pościnać te durne 2cm krawężniczki. No na tyle kolejnego nudnego wpisu :]

Do Agi

Czwartek, 16 kwietnia 2009 | dodano: 16.04.2009

Po obiadku i krótkiej drzemce nad książkami pokręciłem do Agi poprzytulać się trochę :] Ok. 21:40 powrót do domciu. Cisnąłem troszkę, bo u Agi skusiłem się na porcję pustych kalorii (orzeszki i 2 drinki z Martinii) i chciałem to spalić :]
Pozdrawiam!

P.S. Dziś w necie wygrzebałem fajnego pdf'ka pokazującego stan infrastruktury rowerowej w Polsce.

P-23?

Czwartek, 16 kwietnia 2009 | dodano: 16.04.2009

Rankiem zimnica. Aż musiałem się wrócić do domu po długi rękaw. Trasa do pracy lekko dziś zmodyfikowana. Musiałem zahaczyć o Urząd Skarbowy. Chciałem załatwić sprawę kupa samochodu ale nie poszło zbyt gładko. Pobrałem tylko durne druki i pokręciłem do pracy. Powrót już w pełnym słońcu ale i tak w cieniu czuć było chłodek. Na ulicy Hallera na ścieżce rowerowej w miejscu gdzie jeszcze kilka dni temu była dziura pojawiła się kostka. Panom robotnikom nie chciało się układać z powrotem znaku poziomego P-23 (rowerek) i wyrzeźbili coś po swojemu... Paskudny gryzmoł :D

Maślice

Środa, 15 kwietnia 2009 | dodano: 15.04.2009

Po obiadku z godzinkę uleżałem zawartość i postanowiliśmy z Agą pokręcić na Maślice. Plan był taki zobaczyć jak tam budowa stadionu na Euro 2012. Ponoć dziś było pierwsze wbicie łopaty i prace ruszają na całego. Oczywiście doprowadziłem nas do skrzyżowania Królewieckiej (chyba) i Maślickiej i dalej... Eee... Dalej nie wiedziałem gdzie, więc zawróciliśmy. W drodze powrotnej wkręciłem sznurówkę między spd a korbę. Teraz już wiem czemu większość butów jest na rzepy. Kilka metrów dalej Aga docisnęła power na korbę i jakoś dziwnie zaklinowała łańcuch między zębatkami. Musiałem się cały upaprać ale usterkę udało się w miarę sprawnie usunąć... Chciałem jeszcze odwieźć Agę do domu ale się nie zgodziła :]

W dzisiejszej podróży towarzyszył nam Szef Wszystkich Szefów - Łosiek vel ŁŚK :]

Pozdrawiam!

Przebrzydły standard

Środa, 15 kwietnia 2009 | dodano: 15.04.2009

Przebrzydły standard, czyli nic ciekawego. Trasa z domu do pracy i z pracy do domu bez żadnych rewelacji. Na Hallera w końcu zakopali dziury ale nadal nikt nie sprzątnął ton piachu po budowie zalegających na chodniku i ścieżce rowerowej. Łatwo można się wygrzmocić.

Slick!

Wtorek, 14 kwietnia 2009 | dodano: 14.04.2009

Po powrocie z pracy do Agi, wybraliśmy się do Krajka kupić kilka końcówek do pancerza, a później na TurDeWały. Czułem się dziś dość nieswojo w cywilnych ciuchach, bez rękawiczek, okularków, plecaka itp. Jazda Lincolnem po wałach jest nawet ok. Tylko w bardziej kamienistych fragmentach trzeba zwolnic, bo telepie niemiłosiernie. Myślałem, że te slicki będą się gorzej spisywały na takim szutrowo-piaszczystym terenie. Na asfalcie idą jak po masełku. Są piekielnie szybkie i zupełnie bezgłośne. Dobrze, że w sterach mi coś skrzypi, bo nie mam dzwonka, klamki mam plastikowe i nie mam jak nimi strzelać, opony nie robią brzu-brzu i ludzie nie słyszeliby, że w ogóle coś jedzie... :] To chyba na tyle...

P.S. Dzięki Aguś, że mnie wyciągnęłaś :]

Niestety standard?

Wtorek, 14 kwietnia 2009 | dodano: 14.04.2009

Normalnie wymyśliłbym jakąś mądrzejszą treść ale padam na ryjek...

Dom -> Praca -> Aga -> Dom. W międzyczasie małe TurDeWały i kręcone lody śmietankowo-czekoladowe :]

Dokręcanie

Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | dodano: 13.04.2009

Dziś dwie wycieczki ale ponieważ poprzednia, to mega lajt postanowiłem dokręcić jeszcze troszku, co by się zmęczyć. Do obiadu zostało mało czasu, więc obrałem kierunek na lotnisko. Dystans krótki dlatego dociskałem ile tyle sił w nogach. Trzeba spalić te wczorajsze kalorie. Na lotnisku cisza i spokój - nuda :] W drodze powrotnej natknąłem się na prześliczne Volvo A25E. Strrrrasznie uwielbiam tą "budowlaną żółć" :D Jak kogoś kręcą takie zabawki, to więcej info tutaj, a multimedialna prezentacja modelu A25E tutaj :]

Kategoria Kręcenie korbą po Wrocku, Krótkie wycieczki

super hiper turbo extra mega lajt

Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | dodano: 13.04.2009

Obiecałem kuzynce jakąś mini super lajtową wycieczkę. Ruszyliśmy trochę późno, żeby uniknąć porannego oblewania. Pogoda kapryśna. Ziąb i szarówka ale sucho. Z początku zaplanowałem drogę na Maślice ale wiatr się wzmógł i postanowiłem uciec od otwartych przestrzeni - wybrałem Lasek Osobowicki. Tam mała pętelka i zjazd ze wzniesienia gdzie kiedyś stał Gród Osobowicki i powrót do domu.